sobota, 9 lipca 2016

Ciastkowe Recenzje #2

Hej, cześć i czołem myszki!
Przepraszam za moją długą nieobecność na blogu, ale było to spowodowane moimi ciągłymi wyjazdami :C
Ale mam dla was wiadomość  na pocieszenie - od teraz będę robiła posty na zapas, by nawet wtedy gdy będę wyjeżdżać mogi coś czytać.
Zaczynajmy!

Gra tygodnia
Pokemon Go (Jest to gra na telefony!)
Link do pobrania - Zapomniałam :C Ale poszukajcie trochę i będziecie mieli grę po angielsku, ale jednak!
Opis:

Ciastkowy opis: Ach, ta MEGA ZAAWANSOWANA trenerka - Ciastko.
Ma już AŻ 17 pokemonów i 4 lvl :D (F*** YEA WŁAŚNIE ZŁAPAŁAM EEVEE)
(tak wiem, słabo ;-;)
Pokemon go - Produkt dla wszystkich trenerów pokemonów, którzy są no - life'ami i nie mogą ruszyć tyłka żeby wyjść na dwór, bo "nie mają powodu". Teraz mają!
Najnowsza produkcja studia Niantic.
Wcielamy się w niej w znanego pewnie wszystkim Ash'a Ketchum'a (Ash'a Keczupa heheheheheheh) (no chyba że jesteś dziewczyną, tak jak Ciastko ...)
Cała gra polega na łapaniu pokemonów na swoim podwórku! (albo o wiele dalej)
Więcej macie na ww. stronie.
Ale bądźcie ostrożni!
,,Pamiętajcie jednak, że Pokemon Go jest strasznie żarłoczne jeśli chodzi o baterię, widziałem już nawet że w pierwszych polskich poradnikach sugerowane jest zabieranie na spacery powerbanka. Są też pierwsze ofiary – w Chicago nastolatek tak skupił się na poszukiwaniach stworków, że podczas spaceru dotarł do niebezpiecznej dzielnicy. Trzymając w dłoniach włączony telefon (polecam szukać Poksów z włączoną aplikacją, działająca w tle wykryje stworki, ale powiadomi o tym wibracją, którą łatwo przegapić) skupił na sobie uwagę na tyle, że został dźgnięty nożem, a telefon znalazł się w kieszeni złodzieja. Pamiętajcie więc żeby podczas spacerów mieć oczy dookoła głowy i nie wpaść na przykład pod koła samochodu, mam bowiem wrażenie, że wirtualnym Pokemonom jest wszystko jedno czy pojawią się na chodniku, czy środku ruchliwej ulicy."

Film tygodnia 
 Zoroark mistrz iluzji
Autor - Pokemon (to jest chyba autor .-.)
Premiera - 10 lipca 2010 (Japonia), 27 sierpnia 2011 (Polska)
Wiek - BRAK INFORMACJI
 Opis - BRAK
Ciastkowy opis - Jak zaczynamy od pokemonów, to robimy wszystko o pokemonach!
Piosenka tygodnia



2 komentarze:

  1. tydzień pod znakiem Pokemonów:) u mnie to samo:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pokemony to nudna gra tak szczerze;) Z resztą hype już opadł i nikt w to nie gra prawie, zostali zatwardziali fani;p

    OdpowiedzUsuń