wtorek, 28 czerwca 2016

Ciastkowe Recenzje #1

Hej, cześć i czołem myszki :D
Dawno nie pisałam na tym blogu ponieważ dopadła mnie choroba (zwana leńem).
Postanowiłam trochę odbiec od tematyki tego bloga (tfm) i chcę rozpocząć serię z moich recenzji.
Co tydzień w wakacje będę umieszczać post.
Znajdą się w nim:
  1. Gra tygodnia
  2. Film tygodnia
  3. Piosenka tygodnia
Mam nadzieję że seria przypadnie wam do gustu.
Jeśli się spodoba - daj znać w komentarzu :)
Nie przedłużając - zaczynajmy C:
Gra tygodnia
Słodki Flirt

Opis: Słodki Flirt, Amour Sucré, wszystko i nic. Czytaj, twórz, gdybaj, rozmawiaj, wkręć się w świat Słodkiego Amorisa i przeżywaj miłosne przygody.
Ciastkowy opis: Haha! Kóki postanowiła podrywać piksele, tak jest. (Moli też je podrywa)
W tej grze mamy do poznania kilku chłopaków. To od naszych wyborów w grze zależy czy dany chłopiec nas polubi czy nie. 
Akcja przeważnie rozgrywa się w naszym nowym liceum do którego się niedawno przeprowadziliśmy.

Plusy: Ładne postacie, urocze ilustracje oraz dużo eventów.
Minusy: Ciągły brak PA i $, STRASZNIE drogie ubrania i (niestety) dopiero z czasem poznawa się więcej chłopców
Ocena: 4/5 
Nasze nicki: 
Ciastko (ja) - Coockiedrop
Molliaczek (Frucia) - FruciaMuuucia

Film tygodnia

Zwierzogród (Zootopia)
Autor - Disney
Link do obejrzenia - 
Premiera -  19.02.2016
Wiek - od 6 lat (na disney'a nigdy nie będziemy za starzy)
Opis - Zwierzogród to niezwykłe miasto. Po przeprowadzce Judy Hops entuzjastycznie podchodzi do nowej rzeczywistości. Szybko odkrywa jednak, że rola policjanta wśród wielkich zwierząt to dla królika nie lada wyzwanie. Chcąc udowodnić sobie, że podoła wyzwaniu, przyjmuje trudną sprawę, nawet jeśli pomagać ma jej gadatliwy lis Nick Bajer.
Ciastkowy opis - Gdy ci smutno, gdy ci źle, obejrzyj Disney'a, odpręż się.
Ocena: 4,5/5 
Piosenka tygodnia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz